Impresii după Forumul Internațional “Turism Responsabil și Dezvoltare Rurală”

Forumul-International-pentru-Turism-Responsabil-si-Dezvoltare-Rurala

În perioada 4-6 aprilie a avut loc la Târgu Jiu ediția a III-a a Forumului Internațional pentru Turismul Responsabil, cu tema “Turism Responsabil și Dezvoltare Rurală“, ce a reunit specialiști din domeniu și oameni cărora le pasă de viitorul turismului rural în România și de posibilitățile acestuia de dezvoltare și promovare.

Citeşte mai departe → Impresii după Forumul Internațional “Turism Responsabil și Dezvoltare Rurală”

Județele Vâlcea și Gorj – bijuterii ale turismului românesc

Info-Trip-Judetele-Valcea-si-Gorj

La invitația Fundației Amfiteatru am participat în perioada 3-6 apilie 2014 la un info-trip organizat în jurul Forumului Internațional – Turism Responsabil și Dezvoltare Rurală pentru vizitarea județelor Vâlcea și Gorj. Bineînțeles că 4 zile vor fi mereu insuficiente pentru descoperirea unor regiuni cu un potențial turistic atât de bogat, însă au fost punctate obiective turistice importante și am reușit să ne reamintim importanța turismului rural, atât pentru noi care trăim printre betoane, dar și pentru turiștii străini cărora li se pare desprins din altă lume.

Citeşte mai departe → Județele Vâlcea și Gorj – bijuterii ale turismului românesc

Germania – în topul destinațiilor preferate de turiștii români

Conferinta-de-Presa-anuala-Germania

Marți, 8 aprilie, Bogdan a participat la conferința de presă anuală a “Destinației de Vacanță – Germania” organizată de Organizația Germană pentru Turism, eveniment în care s-a discutat despre Germania ca destinație preferată de turiștii români și potențialul său turistic imens. Fie că aleg Germania pentru turismul cultural, pentru relaxare sau istorie, toți se întorc încântați și își propun să descopere cât mai mult din această țară.

Citeşte mai departe → Germania – în topul destinațiilor preferate de turiștii români

Subiectele dezbătute la Romanian Digital Travel Conference #RDTC2014

Romanian-Digital-Travel-Conference-RDTC2014

Evenimentele din sfera turismului și mai ales a turismului online încep să prindă contur și pe piața din România și să atragă din ce în ce mai multe persoane dornice să țină pasul cu schimbările rapide ce se petrec în această industrie frumoasă și dinamică. Cu toții știm că mediul online s-a dezvoltat și continuă să se dezvolte, iar companiile trebuie să țină cont de acest lucru și să fie prezente oriunde sunt potențialii lor clienți: peste tot.

Citeşte mai departe → Subiectele dezbătute la Romanian Digital Travel Conference #RDTC2014

Congresul Mondial al Tradițiilor Culinare, 13–16 martie 2014

Congresul-Mondial-al-Traditiilor-Culinare

În perioada 13-16 martie a avut loc la București Congresul Mondial al Tradițiilor Culinare ce a reunit profesioniști din România, dar și din alte țări precum Croația, Malta, Mexic, Tunisia, Israel, Hong Kong etc. Printre altele, evenimentul a avut ca scop conservarea tradițiilor culinare românești.

Citeşte mai departe → Congresul Mondial al Tradițiilor Culinare, 13–16 martie 2014

Evenimente la Târgul de Turism – ediția de primăvară 2014

Evenimente-Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014

Cred că este primul an, când pe parcursul Târgului de Turism au avut loc atât de multe evenimente. Multe s-au suprapus și, din păcate, nu am putut ajunge la toate, dar vi le prezint în continuare pe cele la care am fost prezenți:

Citeşte mai departe → Evenimente la Târgul de Turism – ediția de primăvară 2014

Impresii finale despre Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014

Weekend-ul ce tocmai a trecut a avut loc la Romexpo Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014. Au participat 280 de companii din 24 de țări, toate pregătite pentru câteva zile pline în care să stea de vorbă cu turiștii, să îi consilieze sau să le ofere pachete turistice la tarife speciale. Standurile au fost amenajate în fel și chip, unele mari și foarte colorate, altele mici și cochete, fiecare venind cu ceva atractiv, specific destinației/destinațiilor promovate. Fiind parteneri media, am fost prezenți în fiecare zi, am stat de vorbă cu persoane dragi, am cunoscut persoane noi și am socializat într-un mediu plăcut, unde toată lumea era cu gândul la vacanțe.

Citeşte mai departe → Impresii finale despre Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014