Fiskardo – Insula Kefalonia – culoare și autenticitate

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia

Fiskardo este un sat tradițional din Insula Kefalonia pe care l-am descoperit într-o croazieră cu plecare din Insula Lefkada ce a inclus și o vizită de o oră aici. Acesta este singurul rămas întreg după cutremurul din anul 1953 care a distrus majoritatea localităților din insulă.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-01

Fiskardo se află în nordul Kefaloniei și dispune de un port foarte frumos în care, pe lângă bărcile tradiționale, acostează și feriboturile din Lefkada sau Ithaca.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-03

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-02

Încă de cum am coborât de pe vas, am fost învăluiți de atmosfera plăcută, autentică și ne-au atras privirile casele de diverse culori cocoțate pe dealuri.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-04

O mulțime de taverne cu preparate tradiționale și magazine cu suveniruri își așteptau oaspeții și încercau să ne atragă cu tot felul de oferte.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-05

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-17

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-18

Noi am luat-o la pas pe străduțele înguste din jurul portului, tot timpul uitându-ne înapoi și luându-ne puncte de reper, fără să ne indepărtăm prea mult.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-06

Aveam la dispoziție doar o oră, timp în care voiam să cuprindem cât de mult se poate din acest sat superb și să cumpărăm și câteva suveniruri.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-19

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-20

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-21

Era prima dată când ne aflam pe Insula Kefalonia despre care auzisem multe lucruri interesante. De atunci, ne-am propus să revenim și să petrecem un sejur aici, pentru a explora toată insula. Așadar, știm deja unde vom merge într-una din verile următoare.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-07

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-08

Plimbându-ne pe străzi, am descoperit o biserică (din păcate era inchisă) și un mic loc de joacă pentru copii, destul de drăguț.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-09

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-10

De asemenea, am urcat pe acoperișul unei clădiri în paragină și am fotografiat orașul și portul de la înălțime.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-11

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-12

Într-o mică piață am descoperit un heleșteu dominat de statuia unei broște, cu pești portocalii ce parcă așteptau să primească ceva de mâncare.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-13

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-14

Mi-ar fi plăcut foarte mult să văd Fiskardo pe înserat, să iau masa la una dintre tavernele din port și să mă bucur de o plimbare pe răcoare privind luminile caselor.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-15

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-16

Plimbarea fiind pe sfârșite, am cumpărat repede câteva suveniruri și ne-am îndreptat grăbiți spre port pentru a ne îmbarca pe Nidri Star I care urma să ne ducă pe Insula Ithaca.

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-22

Fiskardo-Insula-Kefalonia-Grecia-23

Ne-am propus să revenim și vă recomandăm și vouă să vizitați Fiskardo când aveți ocazia.

Vizualizare hartă mărită

2 comments to Fiskardo – Insula Kefalonia – culoare și autenticitate

• In ciuda faptului ca este undeva prin Europa aceasta insula sa fie sincer am fost pacalit putin, incepeam sa ma gandesc la japonezi cand am vazut acel dragon de mare ca sa o zic asa.
    Referitor la peisaj se vede ca nu e tropical, deci nu prea vorbim de america sigur, cum sunt oamenii din aceea zona?

• Cred ca ne-am plimbat pe acolo prin locuri diferite, pentru ca desi am fost de 2 ori in Fiskardo, doar imaginile din port imi sunt cunoscute. Se mananca foarte bine la tavernele din port, dar mai in capat sunt preturile mai mici.