Hotel Tourism & Leisure Investment Conference

hotel-conference

Mai sunt câteva zile până la Hotel Tourism & Leisure Investment Conference!

Aflat la cea de a 6-a ediție, evenimentul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference își propune să dezbată cele mai importante tendințe, informații, oportunități din industria ospitalității și cea hotelieră. De asemenea, vor fi trecute în revistă și principalele schimbări ce au loc în această industrie. Evenimentul va avea loc în zilele de 21 și 22 mai la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Pe data de 21 mai va avea loc o conferință, o sesiune de dezbateri și Gala Premiilor de Excelență. La toate vor participa și vor discuta personalități importante, manageri de top și specialiști în domeniu.

1. Conferință – teme dezbătute:

A. Perspectiva europeană/globală asupra turismului
• Performanța hotelieră din Europa în anul 2012 cu focus pe CEE/SEE
• Tendințele pentru 2013 pentru industria hotelieră
• Care sunt cele mai atractive zone din România pentru investiții?
• Tranzacții hoteliere în anul 2012, cine sunt investitorii, care sunt domeniile de interes pentru aceștia?
• Cum arată viitorul finanțărilor?

B. Vremuri dificile – Ce am învățat? La ce să ne așteptăm? Ce putem face pentru a ajuta România să intre pe harta turistică a lumii?
• Brandingul de țară: cum poate România să gestioneaze reputația și să-și schimbe imaginea negativă din prezent?
• Care sunt ingredientele unei experiențe de lux? Produs, experiență oferită sau context?
• Cu toate că imaginea turismului românesc este una negativă, există încă potențial. Ce funcționează?

2. Dezbateri – vor avea loc discuții deschise în patru săli distincte, cu tematici diferite.

Sala A: Investițiile – Provocările începutului unui nou ciclu economic:
• Este încă promițătoare industria hotelieră, f&b, turism și activități recreative?
• Este momentul potrivit pentru investitorii cu viziune pe termen lung să selecteze și să investească în oportunitățile sectorului aflat astăzi în dezbatere?
• Ce caută cu adevărat lanțurile internaționale în prezent?
• Care mai sunt motivele ce stau la baza investițiilor? Rezultate pe termen scurt și mediu sau protecția capitalului?
• Sunt investitorii conștienți de debutul noului ciclu economic? Este încă periculos să te miști?
• Ce fel de proiecte hoteliere se mai bucură de atenția băncilor astăzi?
• Avantajele dezvoltărilor concepute bine de la început
• Care sunt punctele de vedere ale dezvoltatorilor imobiliari despre industria hotelieră și turism?
• Care este poziția arhitecților și antreprenorilor în această cutie de viteze complexă.

Sala B: Turismul în România – Optimism vs. Pesimism, Cine are dreptate?
• Unde se află Romania în momentul de față în procesul de reconstruire a industriei turismului? Dezbatere între specialiști, autorități și jucători.
• Care sunt strategiile adoptate de sectorul public pe termen scurt, mediu și lung? Care sunt piedicile resimțite de sectorul privat?
• Este timpul pentru competiție sau colaborare între jucători?
• Companii românești de management al destinației. Avem sau nu avem?
• Companiile din turism nu mai pot ignora comerțul electronic și social media. Ajută creativitatea în combaterea climatului economic defavorabil?

Sala C: Ospitalitate – despre provocări și bune practici
• Alte centre de profit: F&B, Spa, gym etc.
• Marketing și vânzări
• Orientarea consumatorului spre temele ecologice
• Tehnologia și tehnologia mobilă
• Departamentul Financiar și menținerea sub control a cheltuielilor operaționale
• Achiziții, resurse umane, întreținere, utilități, asigurări, impozitare.

Sala D: Restaurantele: întâlnește jucătorii care creează concepte și valoare
• Analiza veniturilor și factorii care determină schimbarea listei de preparate
• Prețul de achiziție al materiilor prime – negociere și stabilirea prețului optim
• Determinarea și reducerea pierderilor
• Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească restaurantele pentru a se lista în clasamentele internaționale
• Bugete, stocuri și tehnologie
• Provocările gastronomiei contemporane cu ingrediente locale
• Concursurile profesionale – promovare pentru restaurant vs bucătari
• Găsirea, recrutarea și angajarea oamenilor calificați în industria restaurantelor
• Motivarea angajaților și monitorizarea performanțelor
• Provocările bucătariei, bucătarii internaționali împărtașesc din experiența lor
• HACCP și măsurile de siguranță alimentară
• Planificarea și proiectarea restaurantului.

3. Gala Premiilor de Excelență – în cadrul galei vor fi premiate proiecte inovative și eficiente din industrie. Suntem și noi finaliști la categoria Distincție pentru experiență și excelență, subcategoria Cel mai bun jurnalist/blogger de turism al anului (Georgiana Băicoianu). Evenimentul va începe la ora 19:00.

Pe data de 22 mai, va avea loc un seminar în care vor fi dezbătute strategiile de promovare în mediul online pentru industria hotelieră, ce au înlocuit de ceva timp promovarea tradițională.

Tematici seminar:

• Wholesalers – avantajele și dezavantajele de a lucra cu wholesalers, stabilirea prețului, alocarea de camere prin acest sistem etc.
• ADS (Advanced Distribution System) – beneficii, modul de utilizare al acestui sistem și elementele pe care le cuprinde. Stabilirea prețului (comisionului) pe acest canal, alocare de camere etc.
• Avantajele oferite de site-ul propriu – soluții și strategii de vânzare, motor de rezervare, stabilirea prețului, interfațat/neinterfațat cu PMS-ul.
• Strategii de distribuție online – strategii de distribuție online a hotelurilor, programe de fidelizare a clienților și de comunicare online, soluții cheie pentru manageri.
• Comunicarea în social media – Tactici pentru o comunicare eficientă în rețelele sociale, prin newslettere și site-uri de reducere. Modul de răspuns la feedback-ul negativ dat de un client și modul de interpretare a unui formular de satisfacție.

În cele două zile va exista și o secțiune EXPO, special dedicată furnizorilor de servicii pentru industria hotelieră și a ospitalității.

Mă bucur foarte mult că se organizează din ce în ce mai multe evenimente ce au un rol important în conștientizarea importanței industriei turismului din România. Eu voi fi prezentă pe toată durata zilei de 21 mai și voi reveni cu lista câștigătorilor din cadrul galei și câteva concluzii referitoare la subiectele dezbătute.

Evenimentul este organizat de Evensys, o companie cu 7 ani de experiență în domeniu. Pentru mai multe detalii despre program, înscriere, premii etc. vă invit să accesați site-ul oficial al Hotel Conference.

hotel-tourism-leisure-investment-conference

Lasă un comentariu

 

 

 

*