Impresii finale despre Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014

Weekend-ul ce tocmai a trecut a avut loc la Romexpo Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014. Au participat 280 de companii din 24 de țări, toate pregătite pentru câteva zile pline în care să stea de vorbă cu turiștii, să îi consilieze sau să le ofere pachete turistice la tarife speciale. Standurile au fost amenajate în fel și chip, unele mari și foarte colorate, altele mici și cochete, fiecare venind cu ceva atractiv, specific destinației/destinațiilor promovate. Fiind parteneri media, am fost prezenți în fiecare zi, am stat de vorbă cu persoane dragi, am cunoscut persoane noi și am socializat într-un mediu plăcut, unde toată lumea era cu gândul la vacanțe.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-01

Am observat că unele agenții de turism aveau standurile pline de turiști și, din câte am înțeles, au și vândut, poate chiar mai mult decât se așteptau. Nu pot decât să mă bucur deoarece piața își revine (sau cel puțin așa pare :D) și că românii sunt dornici de concedii atât în țară, cât și în străinătate. Vremea însorită a reprezentat un avantaj major și i-a făcut pe oameni să iasă din casă și să dea o fugă până la Romexpo.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-02

Printre expozanți au fost:
• agenții de turism
• hoteluri/pensiuni
• asociații de promovare
• companii aeriene
• site-uri de rezervări online
• portaluri de turism
• reprezentanți din diverse țări
• reprezentanți ai unor comune, consilii județene, primării etc.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-03

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-04

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-05

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-06

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-07

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-08

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-09

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-10

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-11

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-12

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-13

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-14

Grecia a avut o reprezentare foarte bună, cu mai multe standuri ale diferitelor zone ale țării și se pare că a fost cea mai vândută destinație de către agențiile de turism.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-15

Au existat și reduceri și chiar și vacanțe gratuite oferite la achiziționarea anumitor pachete. Diversitatea destinațiilor și a ofertelor prezentate a reprezentat punctele forte ale acestei ediții.

Printre ofertele dintre care turiștii au putut alege la târg au fost:
• oferte pentru petrecerea Sfintelor Sărbători de Paște
• vacanțe pe litoral în destinații precum: România, Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania, Malta, Cipru, Muntenegru, Croația etc.
• vacanțe de 1 Mai
• turism de aventură
• pelerinaje: Grecia, Israel etc.
• circuite
• destinații exotice
• city break-uri
• vacanțe pentru familii cu copii

Multe standuri au avut momente artistice pe perioada târgului și au atras privirile vizitatorilor. Iată câteva exemple:
• Malta Travel – bodypainting cu Ramona Diniță
• dansuri tradiționale la standul Indoneziei
• dansuri tradiționale la standul Regiunii Thessalia din Grecia
• belly dance la standul Maroc
• Toboșarul Cetății Sighișoara
• înghețată „cu figuri” la standul Kusadasi
• cântece și dansuri tradiționale românești
• DJ la standul Mangaliei
• recitaluri și minispectacole la standul Phoenicia Hotels & Resort etc.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-16

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-17

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-18

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-19

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-20

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-21

Și România a fost reprezentată destul de bine, standurile Alba, Iași, Neamț și chiar și standul ministerului au fost foarte drăguțe.

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-22

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-23

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-24

Targul-de-Turism-al-Romaniei-editia-de-primavara-2014-25

În opinia mea ediția de primăvară a acestui târg a fost un eveniment de succes care a umplut 6 pavilioane, întinzându-se pe o suprafață de 16.000 mp. Culori, lumini, muzică, dans, o mulțime de oferte, destinații, pachete turistice și multă voie bună au găsit vizitatorii la TTR!

Pentru a vedea mai multe fotografii vă invităm pe pagina noastră de Facebook. Am creat un album special cu Târgul de Turism.

2 comments to Impresii finale despre Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2014

  • O ediţie cu o participare numeroasă. Judeţul Alba a avut cea mai bună prezenţă de după 1989, cu o bogată ofertă din turismul clasic şi rural – garda militara din Alba iulia, tulnicăresele din Câmpeni şi Arieşeni, Făşangii de la Cetea, Ansamblul “Floare de colţ” din Galda, 10 proprietari de structuri de cazare.
    Numărul de vizitatori a depăşit 2000 persoane.

Lasă un comentariu

 

 

 

*