Povestea nunții noastre și Trash the Dress în Grecia

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea

Cu siguranță unii dintre voi știu deja că am avut nunta anul acesta în luna iulie și mai mulți știu că suntem înnebuniți după Grecia!

Acum că am primit fotografiile, am decis să vă împărtășesc și vouă cum a început totul și cât de repede a trecut cea mai frumoasă zi a vieții noastre (de până acum).

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-13

Grecia este țara noastră de suflet (după România) și am vrut ca în ziua nunții totul să semene cu apa Mării Ionice și să fim înconjurați (atât noi cât și cei dragi) de pescăruși, scoici și steluțe de mare. Și cum era greu să mergem în Grecia cu toți invitații, am decis să aducem Grecia la noi. Cum?

– am început cu invitațiile ce au venit într-o sticluță cu mesaj pentru fiecare invitat și au avut un text specific (despre mare, soare, nisip);

invitatie-nunta-georgiana-bogdan-velea

– Am ales pentru restaurant un aranjament de masa turcoaz care să te ducă cu gândul la valurile și culoarea deosebită a mării;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-01

– Am comandat din Grecia faruri/turnuri, pescăruși, stele de mare și scoici mai mari sau mai mici;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-02

– Scaunele au avut fundițe turcoaz pe care au fost lipite manual mici scoici și melci;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-03

– Paharele noastre și ale nașilor au avut atașată o mică steluță de mare;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-04

– Ca mărturii am avut un marinar și o marinăriță comandate tot din Grecia;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-05

– Meniurile și cardurile de masă au fost turcoaz;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-06

– Pentru plicuri am avut un vapor decorat cu marinari și fel de fel de nebunii;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-07

– Domnișoarele de onoare au avut rochii turcoaz și câte o brățară cu o stea de mare, iar cavalerii s-au asortat cu cravate în aceeași culoare;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-08

– Buchetul meu și lumânările au fost din trandafiri albi cu aplicații de steluțe de mare și scoici turcoaz;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-09

– Bufetul de fructe și dulciuri a cuprins și pepeni sculptați în formă de pești și vapor;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-10

– Fiecare masă a avut numele unei insule grecești – prezidiul a fost denumit Insula Lefkada (doar acolo urma să plecăm în luna de miere!).

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-11

– Tortul a fost decorat după aceeași temă marină;

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-12

Nu vă închipuiți că ne-a fost ușor să facem toate aceste lucruri, dar din fericire, o foarte bună prietenă de la La Noblesse ne-a ajutat și a fost alături de noi în perioada aceea extrem de aglomerată.

De asemenea, nu vă gândiți că ne-a fost ușor din punct de vedere financiar, ci din contră, am făcut totul pe parcurs, am strâns, iar părinții ne-au susținut cu tot ce au putut.

Și pentru că punem foarte mult preț pe amintirile de după eveniment, echipele foto și video au fost foarte importante. Au fost pe lângă fotografi și videografi, prieteni adevărați care ne-au suportat în cea mai importantă zi din viața noastră. În pachetele achiziționate de la ei, au fost incluse și câte o ședință foto și una video (în altă zi decât cea a nunții).

Astfel că, după ziua nunții care a fost foarte frumoasă și a ieșit exact cum ne-am dorit (a trecut extrem de repede!) a trebuit să stabilim unde vom face aceste ședințe. Atât eu cât și Bogdan gândeam la fel în sinea noastră: „Vreau în Grecia!” și exact așa a fost. Pe ultima sută de metri, am decis să ne întâlnim după luna de miere din Lefkada cu echipa foto în Insula Thassos, pentru a fi mai aproape de țară. Cei din echipa foto și-au făcut timp și ne-am întâlnit direct acolo.

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-01

În prima zi (31 iulie) ne-am relaxat și am căutat locuri frumoase pentru fotografii.

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-02

Am găsit destule iar a doua zi iată-ne îmbrăcați cu rochia de mireasă și costumul de ginere la ora 6:30 pentru a avea o lumină perfectă.

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-03

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-20

Când am plecat de la hotel nu prea era lume pe acolo care să se mire de noi. Oricum am crezut că vom trece cât de cât neobservați prin insulă: doi nebuni făcând fotografii, ce mare lucru? Dar nu a fost așa!

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-04

Încă de când a început lumea să iasă la plajă și să se plimbe pe insulă, a început distracția. Toți care treceau pe lângă noi cu mașina, motocicleta, bicicleta ne făceau cu mâna, ne claxonau și ne urau diverse, în diferite limbi, în funcție de țara de unde proveneau – insula era plină de turiști! Cei mai curajoși se opreau și ne făceau fotografii. Ne-au rămas în minte câteva momente:

– la un moment dat, am văzut două șezlonguri și două umbreluțe de paie la malul mării, pe marginea drumului într-o zonă neamenajată. Am oprit și ne-am așezat liniștiți la poze. În două minute am văzut că se apropia de noi un domn destul de hotărât (am uitat să vă spun că umbreluțele și șezlongurile erau legate cu un lanț de fier și un lacăt). Ne așteptam să vină și să țipe la noi, dar din contră, ne-a urat în engleză numai lucruri frumoase și ne-a oferit câte un fruct. Nici acum nu știm ce fruct a fost dar ne-a impresionat gestul acestui străin;

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-05

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-06

– am continuat drumul și am intrat într-o grădină cu măslini, de unde nu ne-au gonit proprietarii văzând că facem fotografii;

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-07

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-08

– următoarea oprire a fost în capitala insulei, lângă port, unde tocmai venea un feribot plin. În cinci minute toate mașinile ieșind din port au început să ne claxoneze și să oprească pentru a ne face fotografii. Nimeni nu știa că suntem din România, probabil credeau că suntem greci. Cu toate acestea, grecii erau foarte uimiți, poate că la ei nu sunt atât de cunoscute ședințele foto de după nuntă;

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-09

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-10

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-19

– în jurul prânzului ne aflam în fața unui hotel drăguț care avea câțiva palmieri aproape de intrare. Îmediat ce a observat prezența noastră, proprietarul acestuia ne-a invitat înăuntru îndemnându-ne să facem fotografii la piscină și ne-a servit cu băuturi reci și cafea (încă o dată mi s-a demonstrat faptul că grecii sunt foarte ospitalieri!);

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-11

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-12

– după pauza de la orele de vârf, am mai făcut câteva opriri,

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-21

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-22

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-23

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-24

iar spre seară am decis să mergem pe o plajă și să ne bălăcim puțin. Doar era trash the dress, nu? Când am ajuns, fiind destul de târziu, lumea începea să-și strângă bagajele și să plece. Ne bucuram că vom rămâne singuri dar nu a fost așa: cum ne-au văzut, s-au așezat din nou pe șezlonguri așteptând parcă să înceapă un spectacol. Ne-au întrebat printre altele dacă urma să avem nunta în seara aceea (nu știu cum s-au putut gândi la acest lucru văzându-ne îmbrăcați în apă). În plus, se așezau chiar și în fața fotografului, doar-doar să surprindă și ei o imagine interesantă. După ce rochia s-a umplut de apă, a fost o adevărată aventură să ajung cu ea la mal, deși eram foarte aproape. Râdeam în continuu și mă amuzam de toți cei de pe plajă ce ne priveau ca pe niște nebuni.

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-13

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-14

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-15

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-16

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-17

Trash-the-Dress-Grecia-Georgiana-si-Bogdan-Velea-18

Așadar, toată ziua am fost în centrul atenției și chiar ne întrebam oare pe câte conturi de Facebook am apărut? A fost o adevărată nebunie de care ne vom aminti cu foarte mult drag toată viața! (am uitat să vă spun că toată ziua afară a fost extrem de cald și noi ne-am sufocat îmbrăcați așa)

După toată această aventură, ne-am întors bucuroși acasă cu gândul de a reveni în Grecia pentru ședința video. Iată-ne deci pe 2 septembrie, de data aceasta în Halkidiki, pe brațul Sithonia pentru o altă nebunie. Aici am filmat în două rochițe scurte și impactul asupra turiștilor și locuitorilor nu a mai fost atât de mare, deși cei mai curioși ne trăgeau niște priviri foarte mirați și scoteau discret telefoanele sau aparatele foto. Vremea a fost mai plăcută, fiind deja luna septembrie. După plaje și locuri cu priveliști frumoase pentru filmare, am găsit o pepinieră cu palmieri de toate mărimile. Eram super încântați – ne plac la nebunie palmierii! Am alergat și ne-am prostit pe acolo ca niște copii. Ziua a trecut extrem de repede și am încheiat-o tot pe o plajă superbă. Încă nu am primit filmul cu Best Moments care va conține și scenele din Grecia, dar voi reveni cu un update de îndată ce intrăm în posesia acestuia.

UPDATE 1: Teaser

UPDATE 2: Dansul nostru (sunt intercalate și câteva imagini din Grecia)

UPDATE 3: Best Moments

Cam atât despre ziua nunții și despre cele două ședințe foto și video. Sper că v-a plăcut și vouă ideea noastră. Să nu credeți că nu au intervenit pe parcurs și mici probleme sau discuții, dar le-am rezolvat cu răbdare și totul e ieșit foarte bine.

Le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi și care au făcut posibile toate aceste clipe frumoase!

Nunta-Georgiana-si-Bogdan-Velea-14

SERVICII FOTO:

fotograf nunta

13 comments to Povestea nunții noastre și Trash the Dress în Grecia

• Multa fericire si cat mai multe vacante frumoase cu orice ocazie!

• Dan Creta

Minunata poveste in imagini! Sa fiti fericiti si mereu sa va iubiti!

• Dupa o asemenea lectura, ilustrata cu astfel de fotografii,intr-un decor de poveste….imi vine sa mai marit inca o data!
    Foarte airea gestul grecului acela care era proprietarul gradinii de maslini, zic eu. Mai ales ca nu erau maslinele coapte:)
    Povestea voastra mi-a amintit de cea a nepoatei mele preferate, care si ea a avut in vara aceasta nunta si la sfatul meu a ales tot Grecia pentru Luna de miere. Ei la vama au avut ”probleme”. Adica au fost intrebati ce au de declarat si li s-a cerut sa deschida portbagajul. In care….surpriza: era rochia de mireasa! Atunci vamesul grec i-a chemat pe mai multi colegi,cu o mutra foarte sobra, ca si cand ar fi descoperit bombe! Cand au venit ceilalti si au dat cu ochii de rochie, atunci au izbucnit cu totii in ras, i-au felicitat si le-a urat toate cele bune!
    Acelasi lucru va doresc si eu voua! Aveti niste amintiri inedite (albastre) pe care nu vi le poate lua nimeni nicodata!
    Va doresc multa fericire!

• Casa de piatra! Sunt convinsa ca a fost o nunta superba, la cata migala si atentie s-a acordat fiecarui detaliu :) de asemenea tematica aleasa este foarte interesanta, iar pozele realizate …iarasi superbe!

• Multumim din suflet tuturor!!!!!!

• Bia

Am citit si am vazut pozele cu mult drag. Mi-am amintit si de nunta mea, normal :) Superb totul! Va doresc multa fericire și o tolba plină de amintiri frumoase de-a lungul vietii >D<

• Superbe fotografii. Aproape ca imi doresc si eu un cuplu care sa aleaga Grecia pentru Trash the Dress…iar despre Thasos, este unul dintre cele mai frumoase si autentice locuri pe care le-am vizitat. Casa de piatra!

• Corina

Superba nunta. Pot sa intreb si eu cati invitati ati avut si ce budget :)?
    Merci.

• Multumim Corina!
      Am avut 90 de invitati iar ca buget nu am stabilit nimic inainte, le-am platit pe toate pe parcurs pentru ca am inceput sa organizam din timp (mai mult de 1 an inainte). Au fost costuri destul de mari si daca ar fi trebuit sa organizam totul in doar cateva luni, cu siguranta nu am fi reusit.

• O nunta superba, la care “capitaneasa de vas” s-ar fi simtit foarte bine! Sa repetati figura la un an, la 10, la 20, 25, tot in stil maritim, ca sa particip si eu :) Casnicie superba!